Friday, June 12, 2009

Selamat Hari Raya !!!

Salam semua,

Abg Din kembali ke udara....eh silap!!! Kembali ke alam maya.

..................." SELAMAT HARI RAYA "...............
Sebenarnya Abg Din nak cerita yang harini Abg Din bawa kain ela utk digunakan pada hari raya akan datang. Barang di ambil dari Pelabuhan Klang....yang datangnya daripada negara China atau India. Kain tersebut di hantar ke gedung-gedung sekitar Jalan Masjid India, K. Lumpur.

Jadi, Abg Din antara orang yg terawal dapat melihat kain-kain yg akan dipakai oleh adik-adik, makcik-makcik semua pada hari raya nanti.

Sebenarnya kain-kain tu hodoh je........


Orang minyak sedang menyusun bundle kain ke dalam lori.
Abg Din tengok je!


Bomoh sedang mengira jumlah bundle....

Tapi....apabila dah dipotong dan dipamerkan...kain-kain tersebut menjadi tarikan......

Jadilah BAJU RAYA !!!! Abg Din dah raya dulu.....hahahahhaha.

5 comments:

AiE bAhRi said...

Selamat hari raya abg din..hari2 hari raya kan..hehehe

Abg Din said...

to aie: yalah,ini le kelebihan kami berada di pintu negara, selalu dapat peluang tengok barang-barang baru lebih awal.

♥♥ Lyana ♥♥ said...

waahhh abg din,
awalnya raya.. uhukhukhuk..

mintak sponsor baju raya sebijik..
ehehehe

kuIna LadyInRed said...

abg din.. bundle tu mcm pocong aja... hahaha

Abg Din said...

To Lyana: kalau boleh abgdin pun nak sebijik gak. Tapi orang punya daaa...

To Kuina: pernah jumpa pocong erk? Oooo lagi advance!

:D