Thursday, July 22, 2010

Jom nyanyi...

..... nyanyi bersama-sama... Abg Din!!!!

siap dengan senikata lagu..... lalalalalalalalala.....

video

Kelakar kan... ????
..... tak pasal-pasal kita pandai nyanyi lagu ni.....

Kawan Abg Din kata, ini lagu paling hits kat FB!
Hehehehehehe.......

Jom nyanyi lagi.......


13 comments:

Lya Colours said...

nyanyi !!!!

kayteeze said...

Waaakakakaa...... Mujur kita tak tertumus depan skrin nih!

Osi said...

lagu lama ya ni bang ???
hehehehe...lucu klip videonya

Abg Din said...

to lya c: ya nyanyi.. sambil pandu lori...lalalala..

to kayteeze : jaga2...

to osi : lama ke baru tak pasti la osi....

Afzainizam said...

salam dihulur tanda persahabatan,
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

lama sungguh tak kemari lah abang din... waaarrgghhh nyanyi yup pernah dengar lagu ni kat FB...

abang di camner sekarang ada ok ke... wahhhh lamanya abang din menyepi diri...

Abg Din said...

Afzanizam : abgdin still around...

cuma sibuk sedikit....

jom layan lagu lagi... hehehe...

+++uchi+++ said...

hahahahahhaha " santan tan terselit" lawak lagu nie!!! gelak guling2

mama ju, said...

Assalammualaikum

terimakasih singgah rumah mama. semalam mama singgah sini tapi tak berhenti......

Tulislah lagi..pengalaman2 tu...mesti banyak yang menarik.

Abg Din said...

to uchi : terguling jgn sampai tercampak kuar umah...hehehe...

to mama ju : nanti saya usahakan.... masa tak berapa nak banyak...

blueCITY® said...

salam,

waaaaaaaaaaaa abg dins busy ber facebook ya, hehehhe...

semoga abg dins dan family sentiasa di rahmati allah swt selalu. amin

Abg Din said...

to blue C : mana tau ne... amin...

ZBZniaga said...

salamun alaik, :) wah rancak lagu ni,kalau siap blh hafal lirik lagi rancak joget nyer, ni rentak camgini memang syok joget.

Abg Din said...

to zbz : abgdin pun dah nak hafal lagu tu...