Thursday, April 8, 2010

UK marriiiiii !!!!!!

Salam 1 Minggu....... hehehehe......

Harini, Abg Din nak bercerita tentang.....kereta yang diimport dari UK.
Pelbagai jenis kereta yang diimport dari sana.... maklumlah kereta dari sana, harganya adalah jauh lebih murah berbanding dibeli di sini.


Pastinya... kereta mewah yang diimport.


Pilih, pilih... pilih.... ambik mana satu yg berkenan!!!!


Van yang sudah berusia juga tidak ketinggalan....


Perhatikan betul-betul pada anak panah...
Di UK pun, ada orang jawa.....hihihihihi.....


Setelah dipilih-pilih.... Abg Din bawa lari yang ini.....
kuikuikuikuikuikui........
nanti Abg Din sambung cerita ya, kenapa Abg Din bawa lari yang ini!

Pinnn pinnn ponn ponn !!!!!!!!


21 comments:

mohdandmeriam said...

salam din..memang kereta disana sangat murah..mercedes makcik yg buruk tu pun diimport dari uk juga guna ap sepupu..wow beranilah abg din ni..tak takut kena kejar dek polis ke buat lari van tu..

kenari said...

salam 1 minggu jugak abgdin :p
dlm bnyk2 tu knp abgdin pilih yg tu? apa keistimewaannya?

Abg Din said...

to m&m : saya bawak lari bukan dgn tangan kosong... penuh kemenyan di tangan hehehe...

to kenari : ha itu ada cerita... nanti tunggu sambunganya...

Lya Colours said...

steady la abg din !!!
pon pon ~ ~ !!!

Mr PenyuBiru said...

sape pulak yg ambik gambar van tu kalu bangdin yg bawak van tu? jeng..jeng..jeng..:D

word verifcation : predin??

tQah said...

ala abg din cter tah abis...

abg x bwk lori lg ker?

Abg Din said...

to lya C : rock stady...yeh.. yeh..

to penyu biru : abgdin bawak lari bersama kuncu-kuncu abgdin la....

to tqah : bawakkkkk..... sekali-sekali buat keje lain sikit daaa...

kayteeze said...

Orang kata kereta dari luar ni murah dari sini, napa ekk ?

Abg Din said...

to kayteeze : sb cukai di disi teramat tinggi.... klu zaman raja dolu-dolu kena byr ufti yg tinggi... ada paham....adik manisss...

wifenavy said...

he he he.. tp apa menariknya Van Merce Jowo Yurunan tu ye?

:: hayati :: said...

btol ni bole pilih satu???
free ker???....huhu

Abg Din said...

to wifenavy : abgdin nak cakap... walaupun tuan punya van ne duduk kat uk selama 35tahun... tapi dia tak buang asal usulnya... even bendera msia dia kibar di vannya tika berada di uk....ada mat salih yg bebulu tengok... its true story.. abgdin ada kala kejadian tu..

to hayati : betul... pilih la...

Afzainizam said...

Salam dari kami sebuah ikatan persahabatan
Salam dari kami…
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

halamak lambat lah abang din datang sini sorry.... ummmm kereta kat sana murah aje.... tak macam kat sini....

bagi saya sebenarnya kereta diorang jadi murah pasal pengeluaran kereta diorang dah banyak kat pasaran dah merata negara... Sebab tu lah ade pihak beriya-iya sangat nak buat AFTA kat Malaysia... kalau beli kereta gunakan student balik pun kena cukai gak... jadi mahal gak... tapi kurang lah sikit..

Tapi import kereta ni nak bawak malaysia kena urus ngan MITI untuk import permit...

ummmm tunggu gak entry abg din pasal van tu tertanya-tanya gak...

Abg Din said...

to af : terima kasih sudi singgah... nti abgdin sambung ye...

meo188 said...

erm... tak sbr nk tgk proton waja ala2 lancer tue nanti :)

Dante d'Amore said...

I enjoyed following you for a while.

Goodbye!

Abg Din said...

to mea : ada ya?...

to dante d'amore : ok, TQ..

ati said...

a ah kete sane murah.. fatherinlaw pon beli kete merz kat sane.. anak sedare die dok sane.. cumenye kene beli cash r.. bg yg byk duit tu bley r..

Abg Din said...

to ati : kena himpun duit banyak2... konon beli keta kat sini... klu dah cukup duitnya beli lah cash....

DH said...

Takper..
Klasssssssssik..
XD

Abg Din said...

klasik.... itu yg kena bawa lari tu...

hehehehehe.....